2013年11月6日 星期三

韓楓之旅-Sol Beach Resort Hotel篇

2013年10月24日的第一天行程相當輕鬆, 參觀完Teddy Bear 博物館便到 Sol Beach Resort Hotel玩酒店, 酒店靠近太陽海岸東海, 是一間五星級的度假村酒店. 放下行李便去浸温泉, 温泉是室內的. 好似日本浸温泉一樣要全裸浸的. 我們浸了大半個小時, 累氣全消. 便拿著相機到度假村的沙灘走走. 沙灘風景怡人, 度假村內的花園也有幾棵楓樹. 酒店地庫有一間超市及一間雪糕店, 我們在雪糕店買了雪糕吃, 相當好吃. 晚上在酒店的韓式餐廳內吃韓式Suki Yaki定食. 食完晚飯到花園拍了些酒店夜景便回房睡覺.

2013年10月25日早上看見日出, 相當開心, 用過自助式早餐, 八點便離開酒店到雪藏山國家公園.















































41 則留言:

  1. Everything looks so spik and span and the lines are so clear that somehow they don't look "real", more like something from a book of postcards!

    回覆刪除
  2. Andew,好舒服的旅程呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔,這間酒店相當舒服.又可以浸温泉.

      刪除
  3. 海風吹來感到凍嗎?

    雪糕,好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man,海風吹來都幾凍.雪糕都好好食.

      刪除
  4. 酒店環境很不錯呀! 好 Like,哈哈!

    回覆刪除
  5. 酒店非常好,寬敞露台四周環境都好靚,特別係日出靚景!

    回覆刪除
  6. 好正!乜野團咁坻?我去韓國多是自由行,都是住一般民宿,好少住得咁豪華,揾次試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. mona,跟永X旅行社,住得相當好.你下次自由行去韓國叫埋我,我都想自由行去吓韓國.

      刪除
    2. 自由行邊有住得咁豪!, 同埋身苦好多0架, 唔系殷師奶d 咁舒服0架!

      刪除
  7. 間酒店好豪華吖~~~10月尾去凍唔凍呀!!!
    我都愛上韓國既食物&產物,更愛睇running men^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以香港師奶都喜歡看running men, 我都喜歡看.這間酒店超豪華.十月尾去韓國凍啊.去韓國看紅葉最好十一月初去,我早了一個星期去.D楓樹不算紅.

      刪除
    2. 我覺得這兩年好像遲咗, 我個FD 上星期在內蔵山影番嚟都系未夠靚, 我四年前11月初去的時侯好似靚D!

      刪除
  8. 韓國看日出真是很美。

    回覆刪除
  9. 燃油附加費多少呀!
    一幅曰出,一幅日落景吧。。好美。。

    回覆刪除
  10. Kimmy,燃油附加費好似800元.

    回覆刪除
  11. 影得好靚!無得去只有睇吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine,去韓國睇紅葉好開心,你可以考慮明年去.

      刪除
  12. 你哋熟哂架部,想去邊度都得。聽朋友講消費還比港便宜,如果係咁,去多幾次都唔錯,當休息唞下都好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu,消費比日本和香港都便宜,我明年打算去濟州島.

      刪除
  13. 酒店美, 在其中看的周圍亦美, 好享受..............^0^

    回覆刪除
  14. 你影的風景相好靚 , 由其是海邊長堤相片寧靜優美 , 坐在那裡細聽海浪聲好享受 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊,能坐在海邊長堤聽海浪聲是莫大的享受.

      刪除
  15. 親賞紅楓彩樹,藍花朵朵,黃sir 常有美人在側,真是豔福不淺!

    回覆刪除
  16. 五星酒店不錯,一定很舒服!

    回覆刪除
  17. 酒店好正,一定好好享受!

    回覆刪除
  18. 酒店好靚好浪漫咁!人落很醉人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kumchai,這間酒店好正,最好是渡蜜月.

      刪除