2013年11月21日 星期四

韓楓之旅-清晨一山篇

2013年10月27日星期日早上一早到酒店附近晨運,還可以看見日出. 一山是一個新市鎮, 人口比較少, 相當寧静, 街道两旁都種滿楓樹及銀杏樹.我們行了一個多小時, 便回酒店出發去真北京吃中式早餐.



























38 則留言:

  1. 屋苑外的紅葉又齊整又靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kumchai,住在這個屋苑很幸福,可以看到如斯美景.

      刪除
  2. 係咁靚環境晨運,真係一種好嘅享受。

    回覆刪除
  3. 酒店環境非常舒適優美!這個行程跟團?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 路過蜻蜓,一山街道兩旁的紅葉真係好靚.

      刪除
  5. 回覆
    1. Maria,韓國餐餐都有泡菜食,必食之選.

      刪除
  6. Andrew : 清晨的冷空氣吹彿在你們的面上 , 柔柔的晨光灑在你們的身上 ,兩旁的楓紅及銀杏伴著你們的路上 , 寧靜的環境襯著你們的依偎的心上 , 這就是Ada San 看完你的相片所想的意境呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Ada,你真是觀察入微,當時的意境給您說中了.

      刪除
  7. 睇見滿街的紅葉忽然感覺好有聖誕氣氛!

    回覆刪除
  8. 韓國街道有楓樹及杏樹的點綴,市容美化了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小愚,韓國市區兩旁都種滿樹木,市容真的很美.

      刪除
  9. 市區好寧靜喎! 路兩旁種滿楓樹, 好正呀!

    回覆刪除
  10. 早晨 ! Andrew, 一山街道兩旁的紅葉真係好靚. ^0*

    回覆刪除
  11. Andrew ,以前潔潔不太喜歡這個國家,因為給我的感覺好假,但經你的網誌,我開始改觀了。

    回覆刪除
  12. 潔潔,以前我和你一樣不太喜歡這個國家,這兩年我對它改觀了.

    回覆刪除
  13. 睇來香港團去的都係呢間真北京食野,上次六月去我地都係去呢間,不過果時街邊既樹係綠色,宜家換左紅色,真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ai insky,可能所有旅行團都到這間真北京食早餐.

      刪除
  14. 紅葉好靚,看來我也要post少少在blog內!

    回覆刪除
  15. 身所到處, 都是楓葉, 被牠圍環擁抱的感覺, 真好.... 其實, 請問你這個團的名稱是甚麼?

    回覆刪除