2013年11月28日 星期四

水浸白千層

2013年11月28日星期四和十五位喜愛攝影者到城門水塘影水浸白千層, 當日亦有人拍婚纱照. 我們影足五個小時. 




























47 則留言:

  1. 哇,現在還有那麼多水嗎?我去了兩三次,都沒見那麼多水!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ai insky,今年雨水特別多,到今日還可以影水浸白千層.

      刪除
  2. 真喺好靚, 這裡是陪著我成長的地方, 特別喜愛, 有人睇相似為是外國啊! 正!

    回覆刪除
  3. 好幾張白千層好靚,今年我又無去影,又要等下一年啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bonnie,不用等下年,現在去影重好靚,而且天氣很涼快.

      刪除
    2. 我隻手仍未好番,吾可以攞大機影相>_<

      刪除
  4. 好靚呀!看得人心情舒服!

    回覆刪除
  5. Andrew : 好靚喔!
    給Ada San印證了當日你授教的技巧,相片已說明一切了!
    最後那張是怎樣拍啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ada,最後那張相是兩次曝光,一虛一實而成的.

      刪除
    2. 記得了,當日你教過!

      刪除
  6. 水塘居然還有咁滿,拍照最正。

    回覆刪除
  7. 城門水塘白千層加倒影真係影相嘅好風景!

    回覆刪除
  8. 亭亭倒影,水光盈盈,美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨,水浸白千層這種景像真的很美.

      刪除
  9. 影得好靚,城門水塘的確是影相的好地方‵

    回覆刪除
    回覆
    1. Carmen,城門水塘是拍靚相的好地方,所以很多人在這裡拍婚紗照.

      刪除
  10. 啊!我是11.111個瀏覽人次啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella,恭喜你,你將會得到我的無限祝福.多謝你的支持.^.^.

      刪除
  11. 你好!!
    我是當天你遇上影結婚相的新人^^
    請問你可以把所影到我們的相給我一個copy嗎?\

    matthew.guan@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. Matthew, 無問題,恭喜你們!

      刪除
    2. Matthew, I have already sent the soft copies to your email account.

      刪除
  12. Woooo....Andrew 兄!精彩的攝影作品,勁!

    回覆刪除
  13. 城鬥水塘,我成日去,但係、、、、睇著你影尐靚相,
    真懷疑是否同一地方 =__=

    回覆刪除
  14. 原來水塘冬天D水咁滿嗎?以為是夏天雨季的事呢!
    你拍得白千層倒影好靚呀!

    回覆刪除