2013年11月23日 星期六

成功搬家

各位網友,我在 Yahoo 的網誌已搬到以下網誌:

www.weshare.hk/Andrew

如果有興趣看我以前的網誌可以到以上網誌看看.

26 則留言:

  1. 恭喜! 小雲還未搬好家!~

    回覆刪除
  2. 我都搬咗份去weshare,但佢唔係幾好用,所以只用來備份.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Candy,我現在主要都在Google這個窩,因為大部份網友都來了Google.

      刪除
  4. 回覆
    1. Wan,都幾開心,起碼以前寫得咁辛苦的網誌都能保存下來.

      刪除
  5. 恭喜你又多個平台 , 我都申請搬去weshare , 但還未有通知得唔得 , 希望不久我地又可以在新平台見 .

    回覆刪除
  6. •*❀對呢•*❀笑多D•*❀健康開心D•*❀

    回覆刪除
  7. 你就好啦,我都唔知幾時搬。恭喜晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. km,多謝哂.你有沒有試它的輕鬆搬家,都好方便.

      刪除
  8. 我都搬咗去weshare,不過個blog行得好慢!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. Ai insky,那麼你以前的心血放在那裡.

      刪除
  10. 你就好啦, 我嗎? 太忙了, 又不知如何攪作, 費神費時間的事, 惟有罷了....

    回覆刪除