2014年1月3日 星期五

青衣公園楓了

2014年1月1日和太太及三家姐到青衣公園賞楓, 可能當天生果日報有介紹, 以致遊人特别多, 但比起大棠就好多了. 似乎全城為紅葉瘋了.

























69 則留言:

  1. 原來青衣公園甘靚啊!
    真係唔好意思,谷歌唔知搞咩鬼!我日志度回覆唔到你,真係抱歉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ai insky,最近有些網友都遇到相同問題.冬天的青衣公園真係幾靚,這裡也是影雀的聖地.

      刪除
    2. 但我見你又回覆到網友哦!都不知道怎麼回事,GOOGEL不知道問題所在嗎?

      刪除
    3. 今早過來想按回覆都不行,現在又可以了,但在我那裡還是不能,真是煩死了!

      刪除
    4. Ai insky,你試試完全登出Google,然後再次登入回覆試試.

      刪除
    5. 試過啦,連想在GOOGEL+回覆都唔得,我去GOOGEL反應,但都沒有回覆,好彩仲可以過來網友的日志回應.

      刪除
  2. Andrew,在你鏡頭引導下,更加美麗。

    回覆刪除
  3. 其實上星期六我也到青衣公園走了一趟,當時遊人不太多,但不知為何環繞一圈便離去(沒有拍照)。看見Andrew的照片拍得那麼好,真是慚愧(要再去一趟)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 文心,青衣公園是拍攝的好地方,有很多攝影愛好者在這裡影雀仔.

      刪除
  4. 比我去的時候紅咗好多呀.

    回覆刪除
  5. 很美啊!找天也要去看看。你竟然拍到楓葉,謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨,在青衣公園的山坡上有四五棵楓香.

      刪除
  6. 好茂密好靚仲有倒影正!

    回覆刪除
    回覆
    1. BK,冬天的青衣公園真係幾靚.還有很多茂密的樹木.

      刪除
  7. Man Man,青衣公園某些角落幾似外國.

    回覆刪除
  8. 很美。元旦日下午,我都在這兒拍照,不過我就全程拍攝金色落羽松,影到"眼金金"。

    回覆刪除
    回覆
    1. sam,元旦日下午我也在青衣花園,我們可能擦身而過.^.^..

      刪除
  9. 元旦日去青衣公園我也去趁勢賞楓樹好熱鬧呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Irene,你上午去定係下午去,我下午三點去到.我們可能擦身而過.

      刪除
  10. 你拍得好正!上個月去青葱一片,有否去公園小食店?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ada,青衣公園現在靚D.有去公園小食店但沒有在那裏影相.

      刪除
    2. 要用PC再看一次 , 真的好靚!最喜歡第四張 !

      刪除
    3. 反而去之前不敢看太多,拍完可以再看過,可看到自己不足的地方!

      刪除
  11. 青衣公園更勝大棠紅楓!

    回覆刪除
  12. wong師兄~青衣公園紅葉好靚同大棠有得煇呀!.

    回覆刪除
  13. 全城熱捧紅葉,基本上有介紹過香港紅葉聖地,都有好多人去,遲早青衣公園都變了旺角﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. li 度咁靚,又咁就腳,好容易就迫爆 lu, 個商場d商戶仲開心, 公園迫爆左 ,d人咪會食野消費 .

      刪除
    2. Bonnie,全城都為楓狂了.現在喜愛摄影的人太多了。

      刪除
  14. 下午去到是影, 落羽松湖景的好時間, 我上次去是朝早 ,d光向唔啱, 影出來唔靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. Andrew,我去左影衣公園啦,十足十旺角一樣人迫人,人迫到我還以為去了行花市﹗

      刪除
    2. 睇報導話超級多人wo, 好似唔只去了行花市, 有 d 似新年深圳過關 wo. >.<

      刪除
  15. 香港也有咁靚的紅葉,真好!

    回覆刪除
  16. 事隔幾個星期,青衣公園變得出色了 ……
    今天準備去影,希望也如你們影得那麼出色!

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. Katie,你有無去影啊!這裡也是打雀勝地.

      刪除
  18. 影得好靚呀 !! 1月1日我也到過青衣公園 , 可能大家曾擦肩而過呢..........

    回覆刪除
    回覆
    1. Betty,當日很多網友都有去青衣公園,好似sam shum, Irene Lee 及你,我地肯定是擦肩而過.

      刪除
  19. 前幾個月去過.找天都再去過.

    回覆刪除
  20. 青衣公園真是不錯,一片金黃。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 博樂,青衣公園的落雨松一片金黄很美.

      刪除
    2. Andrew兄,欣賞了你那些美麗照片,
      今天也到青衣公園遊玩,
      落羽松與印度橡葉都很美啊。 ^_^

      刪除
  21. 我未去過青衣公園,唔知有幾大?而你影嗰啲相就好似帶我去咗一次咁,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu,青衣公園不算很大.只有大約維多利亞公園的三分一.

      刪除
  22. 香港應該種植多啲這類樹,好多人會鍾意!

    回覆刪除
  23. 我都聽聞青公的紅葉及杉木好靚,我都未有機會去過,真係好靚.

    回覆刪除
  24. 這些相很美,又是像詩的相。已很久沒看你的博客,現在把它加到手機裡的最愛,以後一定多點來看漂亮的相。

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence,多謝你的到訪,以後多D來我的博客坐坐.

      刪除
  25. 拍攝很美!龍友之作!

    回覆刪除