2014年1月21日 星期二

南生圍-雀鳥篇

2014年1月15日星期六和七位老友記去南生圍快樂攝影, 南生圍有很多攝影題材, 雀鳥是主要的題材.





















41 則留言:

  1. 南生圍真永恒拍友熱門地點,但我記得幾十年前,呢處冇乜雀鳥.

    回覆刪除
    回覆
    1. EE,這裏現在很多雀鳥,很多候鳥在這裏過冬.

      刪除
  2. 南生圍,猶如舊地重遊,不過,現在D水好多污染物,實在煞風景。

    回覆刪除
  3. Andrew 兄!............真係............超勁!..............勁在那一瞬間的捕捉,真的不易啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔流兄,用連環快拍有機會捕捉一瞬間的美態.

      刪除
  4. 我1月12日那天也去了南生圍,那天天未光就到,天亮時,整個天空都是飛得整齊的鸕鷀。那一刻我選擇放棄了影下那個場面,只想用眼和心把面前的景象留下,因為我部相機裝了長鏡,完全唔夠wide把那個滿天鸕鷀的震撼拍下來。
    當然場面過後我也拍了不少相片啦,南生圍的確有不少品種的野鳥。你那天收獲也不錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Carmen,你那麼早去,你收獲應該很豐富,等看你的靚相.

      刪除
    2. 那天我只是影了些紅嘴鷗,完全沒有拍到其他的水鳥,反而再一個星期前去老公影就影了不少

      刪除
  5. 喜歡第六及第7副,畫面好舒服!^^

    回覆刪除
  6. 第二幀鳥兒與倒影合成圓形,好看。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 博樂,影的時候剛剛見到一批雀鳥而形成這個圓形.

      刪除
  7. 去過三次南生圍,都未試過見到咁雀鳥呀。

    回覆刪除
  8. 近日天氣寒冷可以拍攝聚集雀鳥動態精彩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Irene,是啊,最近有很多候鳥聚在一起.

      刪除
  9. 第4張隻款個咀又長又彎, 好得意!!

    回覆刪除
  10. 可愛的水鳥構成一幅幅美麗的圖畫!

    回覆刪除
  11. 嘩! 真係好多雀ar, 我果次去都無咁多雀, 可能是星期日下午, 人多車多嚇走晒呱, 估唔到星期六會咁少人. 正ar.

    回覆刪除
  12. 看見這麼多雀鳥,Andrew 一定影得很開心 …

    回覆刪除
  13. 除左我同陳生真係得7個人喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Winna,咁都會數錯,我就係老人痴呆了.^.^..

      刪除
  14. 回覆
    1. 亞U,2月13日初哥學攝影會去南生圍,你有興趣可以跟埋我們去玩.

      刪除
  15. 小鳥和景色配合得好靚!讚!

    回覆刪除