2013年10月3日 星期四

俄羅斯之旅-聖彼得堡午膳篇

2013年9月6日星期五早上參觀完聖彼得與聖保羅大教堂差不多一點, 便往吃午飯, 午飯在一間叫Chipollin餐廳吃西餐, 環境味道都不錯.





 高大靚仔司機






















24 則留言:

  1. 早晨呀 ! Andrew , 潔潔終於見到靚仔司機喇 !

    回覆刪除
  2. 靚人靚景,Andrew,不虛此行。

    回覆刪除
  3. Andrew,你好!
    二千年到過俄羅斯,有空過來重溫她的風貌!
    這是我的網址︰http://siuyue2013.blogspot.hk/
    有空請來舍下指教,謝謝!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. Kingfisher,是啊,和西歐的建築物很不同.

      刪除
  5. 司機旁的那位女士是什麼人?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ai insky,司機旁的女仕是我們聖彼得堡的導遊Anna.

      刪除
  6. 謝謝分享美景、美食, 旅程收穫甚豐啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy,不用客氣,謝謝你分享我旅途的樂趣.

      刪除
  7. 我地見佢地靚仔, 佢地見我地都覺得靚仔

    回覆刪除
  8. 我想找羅宋湯但找不到﹐只有蘿蔔頭湯啦﹗

    回覆刪除
  9. 都係香港D羅宋湯好飲。

    回覆刪除