2014年3月10日 星期一

2014花卉展覽

2014年3月8日星期六早上我和太太,蕭大師兩夫婦到維多利亞公園看花展, 今年的主題為家樂花. 最掃興是當天下著毛毛細雨. 我們影了一個早上, 接著去天后飲茶.







































50 則留言:

  1. 毛毛細雨做成的水珠為相片加了分.

    回覆刪除
  2. 還是鬱金香最為搶鏡 .....

    回覆刪除
  3. 很多水珠!好靚!不過下雨好唔方便

    回覆刪除
  4. 我都係星期六去啊!! 雖然下雨, 但係啲花佈滿水珠真係好靚!!

    回覆刪除
  5. 花花好靚呀,有毛毛雨都唔緊要喇。

    回覆刪除
  6. 落雨影相不方便,但又有另一番景像。

    回覆刪除
  7. 賞完花, 去飲茶, 好好節目!

    回覆刪除
  8. Maymay,是一個不錯的週未節目.

    回覆刪除
  9. 下雨賞花又別有一番意境。

    回覆刪除
  10. Andrew,一片花海,好漂亮。你最近放假嗎?你出現多了!

    回覆刪除
  11. 毛毛細雨下的花卉更嬌艷欲滴!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella,毛毛細雨下的花卉另有一番風味.

      刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. D水珠欲滴的花花好靚!但可惜我最喜愛的波斯菊只得一張!

      刪除
    2. Ada,下次影得幾張波斯菊給你看.

      刪除
  13. 我覺得雖然下著雨,,可給花帶來另一種美..

    回覆刪除
    回覆
    1. Andrew,,我還想問問你..我可否拿你一張相片...第25張,,我想寫詩...............先謝謝.

      刪除
    2. 蜒子,無問題,你拿去用吧!

      刪除
  14. 咁快又一年啦,花花好靚!!

    回覆刪除
  15. 今年嘅花展,園景設計都很不錯!
    Sing Tak 先生D 相好靚啊!^ ^

    回覆刪除