2015年5月21日 星期四

雙魚河馬術表演賽

201537日等一次到上水雙魚河賽馬會中心參觀雙魚河馬術表演賽, 也是第一次拍攝馬術表演賽. 這裏環境好似置身外國, 它鄰近粉嶺哥爾夫球場. 我發覺參加馬術表演賽很多都是美少女.





























26 則留言:

  1. 女孩都很甜美...
    朋友你好, 好久不見...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友,你好.好久不見.是啊那些少女都很甜美.

      刪除
  2. 真的是靚女多,你終回歸香港了?

    回覆刪除
  3. 好小見你寫旅行以外既網誌哦.你環遊完世界嗎 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 島兄,我只是環遊北美洲,還未完成環遊世界之夢.

      刪除
    2. 對我來講已經係好難達成既事情 :P

      刪除
  4. 也好欣賞呢啲馬術表演,好優美的跳躍!

    回覆刪除
  5. 我只係電視睇過奧運馬術咋! 小妹妹樣子甜美,騎馬特別有型。

    回覆刪除
  6. 啲小朋友都幾勁喎
    有冇得試騎嗎?

    回覆刪除
  7. 馬術表演很好看,我看過一次...

    回覆刪除
  8. 真是很多漂亮女孩呢!

    回覆刪除