2013年12月11日 星期三

MGM 酒店觀魚

2013年9月14日星期六下午行完瘋堂斜巷便回MGM酒店滙合其他在賭場發財的親友, 並在MGM酒店拍拍照. 每年MGM酒店都會舉辦大型展覽, 去年室內蝴蝶館, 今年室內水族館. 但我較喜歡去年的蝴蝶館.






























30 則留言:

  1. 這個賭場開業後還沒有去過,但看大堂佈置相當唔錯!

    回覆刪除
  2. 澳門酒店的裝潢佈置非常吸引。

    回覆刪除
  3. 真喺拍得好靚啊! 真是名副其實的水晶宮呢?

    回覆刪除
  4. 好像置身在大水族箱裏, 很美

    回覆刪除
    回覆
    1. Gael,很佩服他們將高十幾米水族箱放在大堂上.

      刪除
  5. Andrew,跟著你的角度去欣賞,特別美麗的。

    回覆刪除
  6. 去年的蝴蝶館令我難忘是,蝴蝶飛上我頭上為我扮后冠!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella,去年D蝴蝶會停留在你的手上任影.

      刪除
  7. 回覆
    1. EE,是啊,去年蝴蝶在蝴蝶館內飛來飛去,煞是好看.

      刪除
  8. 十幾米高的水族箱設計獨特又精美!

    回覆刪除
  9. 入嚟啦。。水魚。。幫你洗白白。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Kimmy,如果入睹場肯定變了水魚給他們洗白白.^.^.

      刪除
  10. 我係網易的澳門朋友去年影既蝴蝶館,好多靚蝴蝶!

    回覆刪除
  11. Ai insky,我去年都有去影,好多靚蝴蝶.

    回覆刪除
  12. 水族箱幾大?睇落好似無乜魚.>_<

    回覆刪除
  13. 九月來過這裡也覺魚缸很有特色, MGM的佈置常有新鮮感

    回覆刪除
  14. 叮噹貓,MGM酒店的佈罝很美.

    回覆刪除