2016年9月28日 星期三

從望夫石走到獅子山頂

2016928日開心行山團一行十六人從望夫石走到獅子山頭,我們從紅梅谷自然教育徑出發,先到望夫石,然後再走到獅子山頂.我上次到訪這兩個香港著名山頭已是三十年前的事了.有些團友更是第一次到訪獅子山.離開獅子山頭便走去沙田坳.行完山又是補充體力的活動去飲下午茶.

























8 則留言:

  1. 孩子時候來過一次獅子頭,好驚,覺得很危險,反而見到望夫石就沒有下去看。

    回覆刪除
  2. 這兩個地方,我都N咁多年無去過了,今天睇你blog,仍然覺得很美的地方。

    回覆刪除
  3. 這兩個地方,我都N咁多年無去過了,今天睇你blog,仍然覺得很美的地方。

    回覆刪除
  4. 我上次係由慈雲山上呢!

    回覆刪除
  5. 香港既山行左唔少,就係無行過獅子山!真係可惜,宜家膝蓋痛,更加唔行得!

    回覆刪除
  6. 望夫石 /獅子山頂我都有上過去 !!

    回覆刪除
  7. 以前在香日日面對獅子頭, 但從來未在幾尺之前望過~~

    回覆刪除