2015年5月11日 星期一

香港遊-香港大學

201559日和初哥33位朋友到母校參觀攝影. 正是桃花依舊, 人面全非. 當年與同學們一齊上課, 一齊吃飯已成回憶. 今天的香港大學有很多舊的建築物已拆卸, 給新建築物所代替.幸好還有陸佑堂還保留下來. 陸佑堂於1910年動工興建, 316日由時任港督盧押主持尊基. 並於1912311日落成啓用, 開學初期, 陸佑堂是香港大學唯一建築物.194112月香港淪陷, 本部大樓被徵用為臨時醫院, 而大樓屋頂被拆毀以作燃料之用. 大學原先由醫學系, 土木工程系使用, 其後為文學院所使用. 週年校園落成後, 大樓改為教學及行政用途.


















15 則留言:

  1. 這座建築物好有靚,而且好有代表性。

    回覆刪除
  2. 港大好靚,好有西式風味~~但可能自己中大畢業,都係中意中大多D :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,我也喜歡中大校園,比較開揚.我女兒也是中大畢業.

      刪除
  3. 香港大學站通車後 , 又多一個好去處 !!

    回覆刪除
  4. 又是鳳凰木盛開的日子!

    回覆刪除
  5. 香港大學我都常去,因為蜓表妹正在就讀。

    回覆刪除
  6. 我讀書時去過港大辯論比賽, 當時很很港大生望住很驚很大壓力! 港大好靚!但可能自己科技大學畢業,以以都係中意科大多D! 當時我自己好勝又有理想主義, 科大剛開校才幾年, 希望這間新大學可以打勝一間名校,所以寧可入科大讀! 心態就像希望現今的 HKTV 可以打敗TVB一樣!

    回覆刪除
  7. Kei,科大的MBA course已打敗了香港大學.

    回覆刪除
  8. Hong Kong U 好靚, 那日逗留時間實在太短了 , 小組去會好些 !
    那日 , 多謝提點攝影技巧 , 獲益良多 ! ^^

    回覆刪除