2013年8月31日 星期六

鳳園

2013年5月11日星期六早上和太太及三位好友到鳳園影蝴蝶. 那天的蝴蝶不多只有影昆蟲, 花花草草. 去年我到鳳園影蝴蝶, 數量比今年多很多. 可能因鳳園附近有建築工程有關.

























53 則留言:

  1. 我也想試下來~我是失魂貓

    回覆刪除
  2. 恭喜新居入伙!敬祝高朋滿座!

    回覆刪除
  3. Andrew,我喺咪咪,祝賀僑遷之喜!順心如意!

    回覆刪除
  4. 這裡沒有私人回應的嗎?我已我試用緊,未熟。
    你可以在設定取消驗証碼的。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. Kei, Hi, Nice to meet you again in this blog.

      刪除
  6. 一個很好的網誌平台...唔錯..

    回覆刪除
  7. 新居入伙,要入來捧捧場,請問有無留言電郵通知﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon,多謝你來捧場,有留言電郵通知!有空多D嚟坐!

      刪除
  8. 留言要打驗証碼,好麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon,我未set 好,可以取消打驗証碼.

      刪除
  9. SingTak 的照片, 永遠都咁有水準, 好看, 耐看...

    回覆刪除
  10. 好麻煩要一張張相上載,點樣可以一次過上載多張相片,請問點樣開相薄﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon,唔係喎,可以一次過上載很多張相片,上載方法和yahoo blog差不多.

      刪除
  11. 無左驗証碼方便好多﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bon Bon,在設定上取消驗証碼就可以了.

      刪除
  12. 你好呀!我開左個戶口,http://rainbowcat531.blogspot.com/
    有時間來探我喇。

    回覆刪除
  13. Hi! 知道有BLOG 友搬了家, 過來探訪一吓 ! 恭賀你新居入伙, 事事暢順..

    回覆刪除
  14. Sing Tak 兄,您好!
    我的新址: http://herotang1111.blogspot.hk/
    歡迎光臨!

    回覆刪除
  15. 我次次都係行完山經過,冇特登入過去

    回覆刪除
  16. Hi. 師兄恭喜新章開業呀。我是忘憂我家地址是 kingfisherbb.blogspot.com. keep in touch.

    回覆刪除
  17. 鳳園的蝶出名種類多又靚,如果冇時間去,可以在這裏看,省卻了舟車勞頓呢。

    回覆刪除